Jak uruchomić klawiaturę ekranową?

Cześć! Jestem początkującym użytkownikiem Manjaro i również pierwszy raz używam środowiska Gnome (wcześniej używałem PclinuxOS i KDE).
Kupiłem sobie laptop 2w1 Toshiba Portege (laptopo-tablet z odłączaną klawiaturą i dotykowym ekranem). Bezproblemowo zainstalowałem na tym Manjaro z Gnome.
Żeby używać go w trybie tabletu potrzebuję klawiaturę ekranową - tu mam problem:
Najpierw spróbowałem pakiet Onboard , niestety nie działał prawidłowo. Tzn. wpisywanie czegokolwiek na klawiaturze ekranowej nie powodowało, że znaki pojawiały się w oknie tekstowym.
Później znalazłem na forum Ubuntu, że ze środowiskiem Gnome dużo lepiej współpracuje klawiatura ekranowa Caribou. Zainstalowałem to, ale nie wiem jak uruchomić. W necie piszą, że to jest składnik Gnome, więc gdzieś w Gnome Control Center -
accessibility - keyboard. Niestety ja tego miejsca w Manjaro nie umiem znaleźć :frowning:

Proszę o pomoc w uruchomieniu jakiejś klawiatury ekranowej, która będzie działać.
Pozdrawiam wszystkich jako nowy użytkownik Manjaro Linux i tego forum!

Z tego co mi wiadomo Gnome ma wbudowaną klawiaturę ekranową, która powinna bez problemu działać, więc de facto nie potrzebujesz niczego doinstalowywać. Jeśli sama się nie uruchamia po tapnięciu w pole tekstowe to musisz ją włączyć w ustawieniach systemowych w karcie Accessibility (nie używam Gnome, więc nie wiem, jak to przetłumaczyli, ale pewnie coś w stylu “Ułatwienia dostępu”).

Ułatwienia dostępu w Ustawieniach. Mało z niej korzystam ale mój laptop jest dotykowy wiec fajnie jest mieć taką możliwość.

Tak, dzięki już znalazłem. Zresztą w głownym panelu Gnome (tam gdzie programy), u góry jest wyszukiwarka i wystarczy tam wpisać ,ułatwienia". Jak się już ją włączy w ułatwienia->pisanie ,to w prawym górnym rogu ekranu (na górnym pasku) pojawia się ikona ludzika. Klikając w nią można w dowolnym momencie włączyć lub wyłączyć klawiaturę ekranową.