Instalacja manjaro gnome

Witam, jestem nowicjuszem I chce zainstalować manjaro gnome na laptopie dell niestety nie jestem w stanie przejść process instalacji z takiego powodu:

Witamy na forum. Mam rozumieć, że to zdjęcie przedstawia start Manjaro Live?
Zrób porządne zdjęcie by było widać pełne zdania tych z [FAILED].
Jakim programem tworzyłeś Live?
Masz możliwość uruchomienia pena na innym lapku?

Czy po pobraniu obrazu instalacyjnego sprawdzałeś jego sumy kontrolne przed wrzuceniem go na pendrive? Jakiej karty graficznej używasz? Startujesz ze sterownikami otwartymi, czy zamkniętymi (ang. proprietary)?

Po wyświetleniu tego błędu spróbuj przełączyć się na terminal skrótem klawiszowym Ctrl+Alt+F2
Gdy nie startuje środowisko graficzne to nie oznacza jeszcze, że system nie działa - często da się go obsługiwać w trybie tekstowym jak DOS-a albo Uniksa, chociaż wtedy jego możliwości są bardzo ograniczone.
Jeśli to podziała to zaloguj się jako root (nie będziesz musiał wklepywać sudo przed co drugim poleceniem, a niezainstalowanego systemu nie uszkodzisz sobie przez jakąś pomyłkę) i przygotuj sobie jakiegoś pena. Następnie wpisz polecenie:

ls /dev | grep sd

W ten sposób otrzymasz listę dysków podłączonych do komputera z ich nazwami zrozumiałymi dla systemu. U mnie wygląda ona następująco:

sda
sda1
sda2
sda3
sdb
sdb1
sdb2
sdb3
sdc
sdd
sde
sdf

Potem podłącz pena do komputera, policz do dwudziestu i powtórz powyższe polecenie, żeby dowiedzieć się jak system nazwał sobie tego pena. U mnie po takim zabiegu lista wygląda następująco:

sda
sda1
sda2
sda3
sdb
sdb1
sdb2
sdb3
sdc
sdd
sde
sdf
sdg
sdg1

Jak widać po podłączeniu pena pojawiły się na niej dwa nowe urządzenia:

sdg
sdg1

sdg1 to nazwa pierwszej partycji na podłączonym penie. Zamontuj pena poleceniem:

mount /dev/sd*1 /mnt

W miejsce gwiazdki wpisz literę, jaką system oznaczył sobie pendrive. Pamiętaj, żeby najpierw odblokować klawiature numeryczną klawiszem NumLock. Następnie wpisz następujące komendy: